Ge mig ett A...

Jag tycker det är väldigt snyggt att inreda med stora bokstäver. Jag skulle vilja ha ett stort svart A stående på min bokhylla i kontoret men jag har ännu inte riktigt hittat någonstans där de har ett som jag vill ha. Men något i stil med det här:


Bild: Nordhjem

Så om någon kan tipsa mig om var jag kan få tag i ett sådant så gör gärna det. Det får inte vara för litet utan en ganska rejäl pjäs är det som gäller...runt 30 cm hög eller nått sånt.

Vad jag vet är dock att jag gärna skulle vilja ha den här välkomstskylten som jag har hittat på Perlanliving. Den skulle passa superbra på mitt bord i hallen. Den är 54 cm lång och 13 cm hög.


Bild: Perlanliving

Såg tyvärr att den var slut i lager där men hittade den även hos Trendgruvan. 385 kr kostar skylten...och som sagt, jag fortsätter släppa hintar om kommande födelsedagspresenter....ME WANT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0