Hanna i ny färg...


Rörstrands serie Hanna, designad av Hanna Werning, finns i höst i en ny färg (ska finns i butik den här veckan tror jag bestämt). Tycker serien är väldigt fin men även om jag gillar färg så har den känts lite skrikig, men den nya bruna tonen tilltalar mig nog mer faktiskt. Fast det beror nog en hel del på vilket humör man är på just för tillfället kanske...men man kan ju inte gärna ha alla sex uppsättningarna :P


"Hanna Werning lät sig inspireras av 70-talets ryska souvenirer från barndomen, när hon skapade den färgstarka dekoren till Hanna. Till hösten kompetteras denna omåttligt populära serie med en skön brun nyans, som skapar behagligt lugn. Den bruna dekoren bildar en härlig atmosfär med sitt lustfyllda mönster i naturnära toner."





Källa: Rörstrand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0