Nödingång...

När nu väl scrappsakerna låg utspridda över hela skrivbordet så kom skaparlusten smygande mer och mer. Det hela slutade däremot inte med att jag gjorde en LO som jag egentligen planerat utan med att jag istället skapade mig en toalettskylt i egen design. (Inte för att man inte vet vilken dörr som är toadörr hemma hos mig när katterna är här för då står dörren oftast på vid gavel då deras låda står där inne.)

Lite skoj tyckte jag att det var iaf plus att det inte är så avancerat utan det gick väldigt fort att skapa. Ville använda mig av min border die (Contemporary) nu när jag har en lång plattform som passar den och det blev ju hur snyggt som helst. En swirl (eller swirlgirlang) är ju alltid rätt som jag brukar säga :P Sedan föll valet enkelt på mitt favvo alfabet - Diesel Grand. Och resultatet, det blev så här....



Ursäkta bilden...tagen med blixt så guldpappret fick en liten konstig reflektion...men ni förstår säkert.


Kommentarer
Postat av: Syster Yster

Tycker den blev supersnygg. Ser fram emot å se det live. :)

2008-08-09 @ 23:11:53
URL: http://emmasjidder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0