Nu blir det pölar...



Jag börjar inse vilken tur vi hade förra veckan på vår Gotlandssemester. Idag vill det inte ens sluta regna. Helt otroligt! Även om det är mysigt när man kan vara inne, sitta i soffan med en gosig filt och en kopp te och en god bok så blir jag lite rastlös. Varit i Jönköping snart hela 3 dagar ju dags att hitta på något :P Så därför slog jag min vän Emme en signal och bestämde att ett besök hos familjen Oredsson i Malmö definitiv var ett måste. Så imorgon blir det minitripp söder ut. Kul! Har inte träffats sen nyår och Theo har hunnit både fylla ett år och börja gå sen dess.

Den regniga dagen idag får därför bjuda på städning. Skönt att ha det undanstökat. Om jag kan ska jag sätta upp min Stringhylla i köket (har letat i mammas gömmor där hemma och fyndat), fast jag skulle egentligen behöva en borr tror jag så det kanske får vänta. Men först ska jag börja med att laga mig själv lite lunch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0