Nytt från scrappingverkstaden

Så, nu är grattiskortet till mormor, som fyller år nästa fredag, klart. Eftersom hon inte tittar på internet någongång så är det safe att publicera det redan nu. Blev inte supernöjd (men det är som vanligt med andra ord). Använde ett foto som jag tog när jag och fjällvandrade som grund och så byggde jag ut kortet utifrån det.



Kortet ser lite snett ut men det är det inte och färgerna är inte riktigt så bleka som de ser ut på bilden, hände något när jag scannade det :)


Nu återstår det bara att hitta en present också. Vad vill man har om när man fyller 88 år?!

Kommentarer
Postat av: Emma

fint som snus syrran. :)

2008-08-09 @ 23:12:56
URL: http://emmasjidder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0