Ny version av BIA...

Som vanligt dyker det upp nyheter hela tiden. Jag har under en längre period velat ha en Bind-it-all (har skrivit om denna smarta manick tidigare) och när jag nu åter började kika runt  insåg jag att det kommit en ny version.
Version 2 av Bind it All som har ett större "gap" för tjockare sidor samt en mätlinjal på sidan om man vill stansa ur fler likadana sidor. Att den är rosa gör ju inte saken sämre.  Det är ju oftast så att det har blivit några förbättringar på en ny version även om man skulle kunna klara sig med den äldre så är det ju roligare att ha det senaste :P Ungefär som med systemkameran. vill ju hellre ha en Canon EOS 450D än en Canon EOS 400D eftersom den finns och den har en hel del förbättringar, fast innan jag kommit till skott har det säkert lyckats dyka upp ytterligare en helt ny version.

På många stället är prisskillnaden ganska stor mellan den gröna och den rosa BIA versionen. Den gröna versionen kostar ungefär 600 kr och den rosa upp emot 800-900 kr. Men på Scrapperiet hittade jag den faktiskt för endast 595 kr (ungefär det som den gröna alltså). Det kan nog bli ett litet köp efter julhelgen tror jag :)

Kommentarer
Postat av: Syster Yster

Den var fin. Kul pryl me... ser verkligen dess potential. :)

2008-12-20 @ 16:59:00
URL: http://emmasjidder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0