Dyr hobby det här...

...som min syster så fint uttryckte det Men men vissa hoppar fallskärm eller köper dyra teknikprylar...jag scrappar :P

Har hittat ytterligare en maskin som man ju bara MÅSTE ha (eller hur :P ). Det är givietvis inbindningsmaskinen Bind-it-All från Zutter. Coolt att kunna göra sina egna små album eller stora med för den delen. Hamnar direkt på min (alldeles för långa) önskelista!

image813
image814

HÄR (pdf-fil) kan du se en detaljerad förklaring till hur man går till väga när man gör ett eget album med Bind-it-All.

En demonstrationsvideo av hur man använder maskinen. Lite jobbigt att hon läspar men man får i alla fall se hur den funkar :P

Maskinen finns att köpa både på InkyWings och Annas Scrapbooking för 599 kr.
Nettans Scrapnooking4you har den för 569 kr.
Mazarin Knep & Knåp säljer den för 585 kr.

Allt skrivande om maskiner och verktyg som man måste om man är en sann scrappingnörd har resulterat i en ny kategori: Scrapbooking - verktyg.

Kommentarer
Postat av: Anna G

Den verkar oxå himla kul!! Tänk så många minialbum man skulle kunna göra. Det är lite min grej just nu; minialbum!! Mamma har oxå tittat på den...
såg du länken till det andra verktyget, kommer inte ihåg vad det hetter riktigt! Men det var oxå lite fränt. Det finns mycket grejer att skaffa sig! KRAM

2008-02-24 @ 18:44:38
Postat av: systret

jag flyger i trappor jag. utan fallskärm. det du! :p
fiffig pryl den där bind-it-all:en.. :)

2008-02-25 @ 21:49:47
URL: http://emmasjidder.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0