Soffpotatis?!

Ljuvliga soffor har jag hittat hos Brunstad. Fastnade särskilt för soffserien Fantasy, gillar när soffan är lite rundad. Blir lite mer liv i rummet då. Titta bara på den här bilden från tidningen Drömhem & trädgård.

image785

Sen skadar det ju inte att det är det mönstret det är på dem på den här bilden. Helt i min smak! Gillar dock inte metallbenen utan jag hade valt träben på möblerna vilket går att göra. Man kan bygga ihop en egen soffa efter tycke och smak på hemsidan. Tyckte fåtöljerna var hemskt mysiga de med. Sting heter dem och de har reglerbar höjd. Deras underrede kommer dock i blank krom.

Sen är jag helt kär i den här divanen eller schäslongen från Svensson i Lammhult. Paris heter den och den går naturligtvis att få med annan klädsel men jag gillar den turkosa, som en karamell i rummet! Pris: 9 850 kr. Ja, drömma kan man ju alltid få göra.

image786
Klädd i tyg: Velluto 5039 turkos med avtagbar klädsel.

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Snyggt.
Jag tycker soffor med inbyggda divaner är superskönt fast har man en vid sidan om istället kanske det ger samma effekt fast det ser annorlund ut. :) Gav fin effekt att ha soffan rundad. Gillar mjuka former. :)
Tror det är så att schäslonger är kortare än divaner. Eller var det kanske tvärt om? Gillade iaf det turkosa tyget jag me. :)

2008-02-13 @ 20:38:09
URL: http://emmasjidder.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0