Vad har jag missat?!

Förstår inte riktigt hur det gick till och vilket memo jag har missat men tydligen så är det till Thailand man ska åka just såhär års. :P Har ju berättat tidigare att jag ska vara hus- och kattvakt åt mina kompisar som ska åka iväg i 3 veckor (man kan titta på deras resa här - om de orkar skriva något :) ).

Nu ska även mamma och Bo åka iväg 2 veckor till Thailand under (delvis) samma period så nu blir jag helt plötsligt husvakt till två hus, kattvakt x 3, hundvakt x2 (om man nu kan räkna att jag är hundvakt åt min egen hund) och mormorvakt (tihi)....Puh! Hur ska det gå - tur att det är kort pendlingsavstånd mellan husen :P Blir kanske så att jag åker hem hit och x-jobbar och sover i Marias och Håkans hus.

Syster kommer hem i slutet av veckan och jag har bönat och bett lite att hon ska stanna hemma hela v 8 och hjälpa mig lite. Sen skulle det ju vara skoj med lite 'quality time' med syrran också!

image763
Här ska visst mamma och Bo bo (va kul det blev när man skrev så), inte helt fel eller hur?! 5 stjärnigt lyxhotell. Sviten ska tydligen bli deras....ser fram emot att se bilderna sen :)


(Klicka för att se dem i större format)

Kommentarer
Postat av: Emma

Galet!
När ska du å jag till Thailand siss? Alla andra lär väl ha hunnit vara där flera gånger innan vi får tid å råd med det.. :p

2008-02-08 @ 10:23:15
URL: http://emmasjidder.blogg.se
Postat av: Anders

Med 24K i månaden har man nog råd att bjuda sin syster på en resa till Thailand =)

2008-02-09 @ 14:06:27
Postat av: Anders

Inte så svårt att få svit när hotellet bara består av sviter ;)

2008-02-10 @ 01:41:43

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0