Vin är gott!

Men om man ska ha några flaskor hemma är det trevligt med ett vinställ. Det har jag inget än. Har hittat några fina som jag tänkte dela med mig av:

image739
Paolo Fruit tree som jag hittade på Chiasso.com Pris: $68

image740
Där hittade jag även Looped Wine holder som man antingen kan ha stående eller liggande. Pris: $168



image742
Wine knot i björk och valnöt gillar jag. Spanat in den jättelänge. Hittade den för $85 på violet.com

image750

Puzzle är ett ganska coolt vinställ. Lite plastigt kanske. $60 är priset på wrabables.com

image751
Pulltex - ett vägghängt vinställ för 6 st flaskor som jag hittade på Culina.se för 965 kr.

image752
Fonare vinställ -tillverkare Zack - även det från Culina.se för 895 kr.

Finns säkert mer snygga där ute men detta är några stycken lite annorlunda i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Syster Yster

Coolt! Massa snyggt ju! Förstår fortfarande inte hur du lyckas hitta allt!!??!! :)
Min favorit blev nog vinträdet. :)

2008-02-16 @ 12:19:19
URL: http://emmasjidder.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0