Will you be my Valentine?

image789
Japp, då var den här, alla hjärtans dag. Dagen som alla singlar hatar :P Nog känns det lite tungt att inte ha någon speciell att dela den med men jag överlever. Tycker inte dagen handlar bara om att visa uppskattning för pojkvännen eller flickvännen som man älskar utan även familjemedlemmar och vänner som man ju också älskar. Så därför vill jag skicka en speciell hälsning till min familj och mina vänner:

Tack för att ni finns och ställer upp för mig i alla lägen! Ni betyder jättemycket för mig och jag hoppas att ni alla vet det även även om det tyvärr kanske inte alltid riktigt framstår så :P

Massor med rosiga och hjärtliga kramar på kärlekens dag!

image787

Kommentarer
Postat av: Anna

Det samma till dig! Förlåt om jag var allt lite negativ igår! Det var inte meningen att förstöra din härliga dag! Jag längtar så tills vi ses!
Många kramar!

2008-02-14 @ 08:44:38
Postat av: Elin & Tipp

Detsamma!
Kram

2008-02-14 @ 16:04:02
URL: http://www.elinochtipp.5min.se
Postat av: Syster Yster

Till min allra käraste syster: Du vet att jag älskar dig!
*puss på kram*

2008-02-14 @ 17:33:53
URL: http://emmasjidder.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0