Designerväskor

Har du precis som jag inte råd att köpa alla de där fina designerväskorna som du går och drömmer och trånar efter. Dök på en lite rolig grej idag på nätet som skulle kunna vara lösningen på problemet. På FNITTER.SE kan man HYRA sin väska. Hur coolt är inte det?! Alla vet ju att man kan hyra sig en smoking eller en balklänning. Men väskor....det var nytt!

"Hos FNITTER.SE kan du enkelt och billigt hyra äkta designerväskor som Fendi, Kooba, Mulberry, Gucci m fl. Det snabbt växlande modet gör det synnerligen prisvärt att hyra. Som medlem får du tillgång till våra garanterat äkta designerhandväskor, alla köpta direkt från deras respektive återförsäljare. Att hyra designerhandväskor är stort i USA, Storbritannien och Kanada. Stolt introducerar FNITTER.SE hyrkonceptet i Sverige och gör därmed välförtjänt lyx tillgängligt för dig!"

Det finns tre olika medlemsnivåer (engångskostnad): CHIC (790 kr), GLAMOUR (1190 kr) och SOPHISTICATED (1590 kr) som ger dig tillgång till olika kategorier av väskor. Väskhyran kostar sedan för CHIC kategorin 395 kr/mån, för GLAMOUR 595 kr/mån - ger även tillgång till CHIC kategorin - och för SOPHISTICATED 795 kr/mån - ger tillgång till alla väskkategorierna. Man väljer själv hur ofta man vill byta designerväska. Tre byten per år är gratis. Vill man byta väska oftare kostar varje byte 115 kr. Kul grej tycker jag, iaf om man vill variera sig lite. Har ju knappast råd med att köpa en mängd designerväskor.

Annars hade ju jag tänkt skicka bud med kompisar som ska till Thailand. Då får man ju en som är fake visserligen men den är ju min alldeles egna iaf. Vill JÄTTEGÄRNA ha en Mulberry Ledbury väska (eller ja, en kopia av den är väl vad jag har råd med).....sååååå fin. :)

image674
Liknar Mulberry Bayswater men är mindre. Dimensionerna är 19 cm x 27.5 cm x 15 cm.

Nu åter till x-jobb och köksredskap!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0