Jag har fått jobb...

...japp, det är sant! En tre veckors anställning som hustomte :P

image707

Ska flytta till stan (första gången jag har bott i Karlshams stad -ha ha) i tre veckor i februari för att passa Marias och Håkans hus och katten Gizmo medan de åker till Thailand. Lite roligt tycker jag. Tvekade lite först men jag är ju i en sån sists att jag faktiskt kan hjälpa till. Sitter ju bara hemma och jobbar på x-jobbet vid datorn ändå. Det kan jag ju lika gärna göra därifrån. Å så får jag testa hur det är att bo i hus.

Tar väl mitt lilla zoo med mig också så får vi se hur det går med Gizmo. Han och Pollux har ju träffats ett par gånger och det har ju gått ganska bra så det funkar nog. Han och Nova kanske kan bli värsta polarna :)

Åter till arbetet, detta vara bara en liten parentes :)

Kjam kjam

Kommentarer
Postat av: Anna o Xanté

spännande, spännande. det är ju alltid ngt! Lite som bryter vardagen...
Du får berätta om din hus-erfarenheter sedan;) så jag vet vad jag har att vänta;)

2008-01-23 @ 12:26:43
Postat av: Syster Yster

Tror du kommer bli en utmärkt hustomte.
Men det är lite elakt att beröva Katten hennes sällskap. Varför får inte Nova bo kvar hemma? :p
kramas

2008-01-23 @ 14:05:30
URL: http://emmasjidder.blogg.se
Postat av: Anna o Xanté

Idag kankse jag kan få fresta med en halvmeter snö, sol och -10grader! hihi
Det kommer säkert bli fint när du kommer...
Ha en bra dag! KRAM

2008-01-25 @ 08:46:48

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0