Mateus

Nu har det varit mycket scrapping de senaste inläggen så för att väga upp det kommer här lite inredning. Har länge spanat in svenskdesignade Mateus porslinet. Skulle gärna vilja ha mattallrikar och assietter. De är lite dyra så därför får jag väl avvakta tills jag får jobb. Men drömma är ju, precis som alltid, tillåtet! Gillar verkligen de gröna mattallrikarna (spets tallrik) som jag skulle vilja kombinera med vita assietter. Men det finna många andra färger som är snygga också. Titta bara på de här inspirationsbilderna (tyvärr hittade jag ingen på den gröna som jag är sugen på).

image709


image710
Kolla in ljusstaken Anders & Linda!

Klicka på bilderna nedan för att se dem i större format


image713


Tillägg kl 16:46
Nu hittade jag en bild med två kannor i färgerna jag skulle vilja kombinera (den gröna och vita - den här ser iofs ut att vara gräddvit eller sand som den heter, jag vill gärna ha vit eller offwhite, men men)

image716

Å eftersom Anna nämnde uppläggningsfaten - som precis som hon sa är urläckra - så kommer det en liten bild på ett sånt också.

image718

Kommentarer
Postat av: Elin & Tipp

Så fint :) Och ja, drömma är tillåtet, annars hade jag varit mycket olaglig. haha. För drömma är jag bra på.. ;)
Och grattis till jobbet (förra inlägget...)
Kram!

2008-01-25 @ 16:23:04
URL: http://www.elinochtipp.5min.se
Postat av: Anna o Xanté

Dom är himla fina, dessutom har de otroliga uppläggningsfat!!

2008-01-25 @ 16:42:53
Postat av: lillasyster

RIKTIGT snygg servis. :)
Hade trivts hemma hos mig oxå. :)
kramar

2008-01-26 @ 16:29:00
URL: http://emmasjidder.blogg.se
Postat av: Anders

Mkt fina ljusstakar :) resten var oxå fint btw....

2008-01-29 @ 12:29:29

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0