Pysselkväll

Ikväll har jag och min syster suttit och pysslat lite. Hon ville pyssla med pärlor (har hon "tjatat" om hela julen) så ikväll blev det av. Hon gjorde ett armband med matchande örhängen (kommer säkert bilder i hennes blogg) och själv gjorde jag ett rosa (vad annars) armband. Lite somrigt kändes det. Kul med armband också för jag har mest gjort halsband och örhängen tidigare. Kändes som jag hade väldigt dåligt utbud av pärlor bara så jag får nog ta och komplettera mitt sortiment när jag dyker på något bra pärlställe. Men så här blev det iaf.

image672

Annars händer det inte så mycket. Nyår var hur bra som helst. Väldigt mysigt och roligt. Theo charmade som vanligt oss alla med sitt solstråle humör. Dukningen och middagen blev kanon. Kommer lite bilder på våra dekorationer (som vi fick mycket beröm för) senare för jag hade ingen kamera med mig så jag ska få bilder från Maria. Kul kul när man lägger ner tid på något och det blir uppskattat.

Nu ska jag vara duktig och komma i säng innan midnatt så jag orkar upp imorgon också.

Kram å hej!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Fint! Jag kan tipsa om att det går att göra kap på Tradera ibland - både av pärlor och tillbehör, men också av gamla halsband och annat "krimskrams" som kan köpas för inga pengar alls och sen offras till ens pärlsamling.

2008-01-02 @ 23:39:39
URL: http://blogg.passagen.se/phenomenal_woman
Postat av: Anna G

Vilket fint armband!! Du har verkligen talanger för mkt!! Imorgon drar vi norrut igen...
ha de bra!
KRAM

2008-01-02 @ 23:40:26
URL: http://xante.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0