Sex, vänskap & Manolo Blahniks...



...ja det var precis vad kvällen bjöd på idag. Var och såg Sex and the City filmen. Härligt att få skratta lite (och även gråta lite) och bara njuta av ett härligt biobesök. Filmen är som ett underbart 2,5h långt Sex and the city avsnitt med allt var det innebär: humor, tjejsnack, naket och sex. Kan det bli bättere :P

99% av biobesökarna var tjejer/kvinnor....frågan är var killarna/männen gjorde där. Var de dittvingade av sina flickvänner eller var det så att de kanske vågade erkänna att Sex and the city faktiskt är sevärt även för det andra könet. Kanske var det för att de visste att de garanterat skulle få se ett och annat bröst ;) I vilket fall kan jag rekommendera ett besök för att se filmen. Iaf om man som jag är ett Sex and the City fan.

Nu har jag iaf upptäckt en ny del av Jönköping - SF bion :) Min lilla bubbla till värld utvidgas ständigt. Nu har jag lämnat bort lilla Pollux till Nina som ska passa honom tills på torsdag. Jag ska på projektledarutbildning i Bollebygd med övernattning i Borås så han var tvungen att ha barnvakt. Lite tomt utan honom här måste jag säga men nu är det sovdags. Katterna är dock helt vilda här och springer runt och jagar varandra så vi får se hur det går med den saken.

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad bra att du gillade den. :)

Shysst bild du hittat. Inte så vanlig å tråkig som mina.. Hoppas du får det bra på kursen/utbildningen.

Puss på Kram

2008-06-24 @ 23:28:59
URL: http://emmasjidder.blogg.se/
Postat av: Syster Yster

Du har blivit utmanad.. :)

2008-06-29 @ 20:18:48
URL: http://emmasjidder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0