Som en prinsessa...

...har jag mått hela helgen. Hur mysigt som helst har vi haft det. Tusen tack Frida för inbjudan, kommer nog hamna på topp 5 listan den här sommaren. Goda vänner (gamla och nya), massa sol, en och annan båttur, vackra västkusten, dopp i havet, god mat och dryck, en superglad och nöjd hund som får hur mycket uppmärksamhet som helst och sköter sig exemplariskt. Mycket bättre än så kan man inte få det! Ska gå ut en runda med den glada hunden nu men tänkte först bjuda på några kort från helgen.


Så här vackert är det nere vid havet ett stenkast från Fridas stuga


Premiär båttur för Pollux (hade tyvärr inte tagit med den fina flytvästen som jag köpte häromdagen dock). Anna - blekast i stan, fast just nu har jag en lite mer rosa ton :P


Annika fick den snyggaste flytvästen, hade matchat Pollux bra :)


Flaskan var INTE tom (internt skämt) - iaf inte när vi började ;)


En tripp till Smögen hann vi också med. Inte mycket som går upp mot västkusten, det är något speciellt. Tyvärr var det lite blåsigt men det hör ju till. Och nog för att Vättern är fin men det är något visst med havet :P

Fick tyvärr inte så mycket fina kort från helgen för min kamera är inte att lita på. Alltid något skräp på linsen :( Får se när det kan tänkas investeras i en ny....får bli snart för jag ÄLSKAR ju att fotografera.

Kommentarer
Postat av: Hanna-Sofia

Oj vilken jätteflaska!

2008-06-10 @ 10:19:51
URL: http://nancyandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0