Vandring i Jämtland

Det är precis vad en av mina semesterveckor ser ut att bjuda på. Har inte bestämt någon rutt ännu så tips mottages gärna. Vi är tre tjejer som ska vandra varav en ska ha sin premiärtur på fjället så det kanske man får ha i bakhuvudet när man planerar. Sen är det ju inte så värst avancerat att fjällvandra, mest att sätta ena foten framför den andra men ja, ni förstår säkert vad jag menar :P


Vår plan är väl att ta tåget norrut till Enafors och och sedan utgå från Storlien/Storulvån nånting, som sagt inget mer precist spikat utom tågresan. Ca 5 dagar tror jag det blir att vi har på oss mellan tågresorna om jag inte minns fel. Så har du erfarenhet/tips - dela med dig. Känner mig otroligt ringrostig när det gäller fjällvandring faktiskt, får nog börja fundera över packlista redan nu :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0