Alla dessa val...

Ja, igår var det slutredovisning och det kändes bra. Så himla skönt att vara färdig. Underbart att vara i Luleå och snön. Pollux är lycklig. Berättar mer om det sen och ska försöka få in lite vinterbilder också. Blir promenad på isen idag :)

Men åter till valet. Var på Klassisk Skandinavisk Form för att titta på Lisa Rinnevuos tavlor. Fanns flera fina. Men då kom ju nästa problem fastnade för Babyfriends  nedan:

image843
Kostar oinramad 2000 kr.

Hade passat fint i vardagsrummet tänkte jag. Men sen hittade jag även Kimmono och Doris lillasyster.  Blev sugen på att köpa en av dem också. Är ju svårt att få tag i hennes tavlor annars. Finns nog bara på ett galleri i Stockholm också.

image819 image845
Pris oinramad 1800 kr.

Tyckte Doris lillasyster var väldigt fin i verkligheten, finnare än här på bilden. Kimmono fanns inte oinramda så då blir det till att köpa den inramad i så fall. Måtten på de två sista är iaf 20x60 cm. Har lagt undan Babyfriends och Doris lillasyster till på tisdag så då måste jag ha bestämt mig, för det var sista exemplaret hon hade av Doris lillasyster.


Fast sen har jag sett den här som går att köpa genom galleriet i Sthlm. Den kanske är finare än Babyfriends. Fjäril heter den.
image846

Vad tycker ni?

Tillägg: Det slutade med att det blev både Babyfriends och Doris lillasyster som hamnade i mina ägor. Kommer bli så fint! Babyfriends kommer nog hamna i vardagsrummet och Doris lillasyster i hallen eller kanske i sovrummet. Får prova. Ska bli spännande att se dem inramade sen. (Bilder när de väl kommit på väggen kommer säkert)


Kommentarer
Postat av: Syster Yster

Dom är verkligen fina allihop! Fjärilen är lite "Emmig". :)
Tycker det beror helt var du ska ha tavlan å vad det är tänkt att det är för färg på allt annat. Får ta ett prat om det där över telefonen sen. :)
Tror att jag äntligen har bestämt mig ang hallmattan nu iaf. :D

2008-03-08 @ 14:36:47
URL: http://emmasjidder.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0