Den som väntar på nått gott...

Bestämde mig för ett par veckor sedan för att prova månadspaketet från The Scrapbook Nook efter att ha blivit så inspirerad i Zarahs blogg. Testar 3 månader och mitt första paket blir April-paketet! Gick in på sidan nu och fick till min förtjusning en förhandstitt på hur paketet kommer se ut. Härliga våriga färger. Ser verkligen fram emot att få scrappa med det......i min nya lägenhet....i min alldeles egna scraphörna (som jag iofs inte riktigt vet hur den ska komma att se ut men det kommer att finnas en sådan det kan ni lita på. Varför ska man annars ha en stor lägenhet alldeles själv :P

image859


image860


image861

Kommentarer
Postat av: Emma

Trevligt med lite pippifåglar å våriga färger... :)

2008-03-19 @ 10:03:51
URL: http://emmasjidder.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0