Glad påsk!

image862

Idag är det dags att proviantera för morgondagens Blåkullafärd eller hur är det traditionen säger. Blir inte någon påskkärring här inte men soligt och fint väder är det så det blir nog en promenad på isen och kanske provianterande i mataffären istället. Sååå mycket lättare. Inget direkt planerat alls inför påsken mer än att jag måste få lite matte pluggat. Sen kan jag tänka mig att det blir en del telefonkontakt med mina privata lägenhetsfixare som jobbar under påsken, utan extra OB tillägg (hoppas jag). Ärligt talat hur lyxigt det än kan låta att ha någon annan som fixar tapetsering och annat så hade jag hellre varit där själv och hjälpt till. Men nu är det som det är så jag får gilla läget helt enkelt.

image863

Får önska er alla en riktigt trevlig påsk om jag inte får för mig att blogga mer under helgen. Ät mycket ägg och godis så klarar ni er nog alldeles utmärkt.

Kram kram

Vill passa på att tacka A för ett trevligt besök i Skellefteå. Alltid lika mysigt att ses. Synd att det inte blir oftare än såhär bara. :)

Kommentarer
Postat av: Syster Yster

Kanske extra BO-tillägg? :p
Glad Påsk!

2008-03-20 @ 12:21:25
URL: http://emmasjidder.blogg.se
Postat av: Anna

Jag och Xante hälsar oxå Glad påsk från ett regnigt och grått Skåne.

2008-03-21 @ 12:27:20
Postat av: Anna

Ja, just de!! Tur att inte dagen är slut än. Har inte riktigt fått tillgång till datorn!
Har inte riktigt hunnit med att testa ännu, men strax....

2008-03-21 @ 19:07:22

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0