Jag älskar min nya väska!

När man har varit snäll och passat hus kan det vara så att man kan få en present. Det fick jag för jag har så snälla kompisar. TACK TACK TACK! En Mulberry Ledbury kopia! Tycker personligen att den är väldigt lik och även om den inte skulle vara det så är den riktigt snygg så jag älskar den ändå! Den äkta varan har jag skrivit om HÄR om ni vill jämföra.

image834
I'm so pretty, oh so pretty...

Sen kan jag inte låta bli, måste publicera ett par bilder på sötisen Gismo (fått veta att han faktiskt stavar med s inte z) också.

image835
Full koll på vad Pollux & Kenzo gör :)

image836
Softar!

Kram å hej!

Kommentarer
Postat av: Anna o Xante

vilken fin väska! Det ser verkligen stor och rymlig, men ändå inte klumpig! KRAM

2008-03-01 @ 17:40:14
Postat av: Syster Yster

såå snygg väska! Tycker den var riktigt lik orginalet, bara lite smådetaljer som skiljer ju... :)

2008-03-02 @ 19:47:59
URL: http://emmasjidder.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0