Min hallmatta...

...kommer se ut såhär. Älskar mattorna från Pappelina, har redan en som jag haft i hallen i min lägenhet i Luleå, jag har dock bestämt mig för att uppgradera den till köket nu. Det innebär att hallen behöver en ny kompis och den kompisen tyckte jag skulle heta Alve och vara olivgrön för jag älskar grönt. Givetvis eftersom jag älskar att ha lite retro influenser så har mönstret lite retro anda över sig. Dessutom har jag en tavla (typ den enda tavlan jag äger) som jag har tänkt hänga i hallen och den är väldigt färgglad så därför ville jag fånga upp en färg från den. Jag vill bli glad när jag stiger innanför dörren och det blir jag av färg!

image839
Alve en av vårens nyheter från Pappelina

image840
Vera får flytta in köket i den nya lägenheten.

Kommentarer
Postat av: lillasyster

grr.. varför var du tvungen att visa mig Pappelina-mattornas existens??? :)

2008-03-04 @ 18:53:36
URL: http://emmasjidder.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0