Nytt ur scrappressen

Vad härligt, äntligen har jag fått scrappa lite. Riktigt länge sen sist. Men efter gårdagens uteaktiviteter tyckte jag och Anna att vi var värda lite äkta scrappingtid. Jag har ju inte så mycket grejer med mig så jag har snyltat lite på Anna jag. Det hela resulterade i 3 LO:s, en dubbelLO om min flytt från Luleå i formatet 30 x 30 cm och en LO på Nova i 20 x 20 cm.


image843
Flytt kaos: En lite rörig LO kan det tyckas, ganska svårt att scrappa eftersom kortens motiv är rätt röriga. Men jag blev rätt nöjd till slut. Flytt är skrivet med ett cuttlebug alfabet jag lånade av Anna och kaos står med QK Beauty Queen. pilen är en grungeboard som jag fick av A. Riktigt rolig att scrappa med...VILL HA! Målade med akrylfärg under korten som jag drog över med grön stämpeldyna. Gjorde en ram runt hela LO:n genom att skriva "rörigt" upprepade gånger.

image844
Fullt släp: Tyckte den passade bra ihop med föregående LO: Fullt är skrivet med QK Olivia och släp med QK Eliza som jag lånade av Anna :) Det lila gjorde verkligen att min bil ser väldigt lila ut - i vanliga fall ser den mer grå ut. Älskar fotohörnen från QK.

image845

Princess: Denna LO:n gjorde jag mest för att jag ville testa min nya Magnoliastämpel. Embossade kronan på ett brunt cardstock så att det blev som ett mönstrat papper. Tyckte den blev riktigt söt. Princess är skrivet med QK Beauty Queen.

Kommentarer
Postat av: Syster Yster

Superfint!
Flyttbilderna blev precis så röriga som de skulle å Nova blev supersöt! :)

2008-03-09 @ 13:15:30
URL: http://emmasjidder.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0