One down...

...one to go! Japp redovisningen på IKEA gick hur bra som helst. Min handledare tyckte jag hade gjort ett kanonjobb och massa andra komplimanger rasade ner....hur gick det till? Blev i stort sett erbjuden chansen att få jobba vidare också om jag var intresserad. Lite väl sent påkommet. Nu är det ju Fagerhult som gäller och det ser jag fram emot. Men IKEA ligger mig varmt om hjärtat så vem vet jag kanske hamnar där en vacker dag när jag skaffat mig lite mer erfarenhet. Har ju iaf en god referens på företaget och en fot inne :P

Nu ska jag och Pollux testa våra vingar. Har nog packat ner på tok för mycket tjocka kläder. Svårt att tro att jag varit norrlänning i 6 år. Man glömmer fort ;). Ser verkigen fram emot mitt besök....och att få se lite snö för första gången i vinter.

image841

Norrland here we come!

Kommentarer
Postat av: Anders

Grattis!
kram

2008-03-05 @ 18:41:35
Postat av: Syster Yster

You´re the man! ;)
Have a safe trip. :)

2008-03-05 @ 19:21:20
URL: http://emmasjidder.blogg.se
Postat av: Anna

Va skönt, anna!! Bra jobbat!!
Ses snart! KRAM

2008-03-05 @ 20:01:57

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0