Så här känner jag mig...

image838

Tom i bollen, trött och sliten. Men det är kanske så man känner sig efter att ha suttit sisådär 19(!) timmar i sträck framför datorn endast med paus för mat. Ja, så kan det bli när man inte gjort det man ska och allt dessutom ska strula. Som sagt skrivit på min rapport mest hela förra veckan och nu mot slutet så var jag ändå inte färdig så natten mellan söndag och måndag blev det att sitta uppe. Ganska konstigt när mobilen ringer för väckning 06.30 och man inte gått och lagt sig ännu :) Var riktigt trött och sliten men eftersom jag fortfarande inte var klar så satt jag sen till runt 14 på eftermiddagen och fortsatte. Alla vet ju hur segt det är att få sidhuvud rätt och numreringar och annat.

Sen skulle jag försöka få till pdf filer av skiten men se det gick ju knappast smidigt. Nädå, efter att ha ätit, rastat hundar och annat och det fortfarande sakta malde på så gick jag för att vila lite...då var klockan runt 18. Kl 22 ringde Emma och väckte mig...hahaha helt däckad var jag. Min bror som fyllde år hade till och med ringt mig på mobilen för att jag inte hade ringt honom. Jag skulle ju ringa honom efter jag hade vilat...och det gjorde jag också. Efter kl 22 :P

Upptäckte då att min dator hade låst sig och mina filer inte alls var klara. Suck! Tog bror till hjälp men vi lyckades inte få till det. Vid 2-tiden hade vi båda igång omvandling å varsit håll och vi tänkte det kunde jobba medan vi sov. Men hade jag några filer klara när jag steg upp vid 7?! Nädå inte alls.....Så nu har jag suttit ohch mixtrat lite till lyckades till slut få till rapporten, men bilagorna som jag hade lagt i en separat fil var jag tvungen att skicka som wordfil till opponenten. Inte så proffsigt men jag orkar inte hålla på mer nu. Är inte alls nöjd med rapporten men just nu SKITER jag i det. Det är nog det sämsta jag någonsin lämnat ifrån mig faktiskt. Tragiskt när det är examensarbetet.

Imorgon, kl 10 redovisning på IKEA i Älmult sen på kvällen bär det av till norr. Pollux och jag längtar...eller jag längtar för Pollux också kanske för han vet inte var vi ska :P Synd att jag inte hinner träffa mamma och Bo bara, de kommer först runt midnatt imorgon. Ja nu får jag väl sätta fart med dagens höga tempo. Rasta hundar, förbereda redovisningar (har ju en på fredag i Luleå och tänka på också) och så packa vore bra om det blev gjort idag. Ska kika ner till mormor en sväng också och handla....andas ska jag försöka göra emellanåt också. Känns nästan som om det får planeras in just nu. Men det ska väl lugna ner sig.

Kram kram!

Kommentarer
Postat av: Anna

längtar, längtar!
Xante kommer nog bli lite förvånad...

2008-03-04 @ 11:01:53
Postat av: Syster Yster

Nu är det iaf gjort. :) Och det jag läste tyckte jag både var intressant å bra! så det så!
Lycka till med redovisningarna nu. :)
puss på kram

2008-03-04 @ 18:55:09
URL: http://emmasjidder.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0