Vasaloppet 2008

Lite roligt kan man ju ha när man sitter och skriver. Känner mig som en trogen supporter när jag följer Jens framfart i spåren....han är grym :P Känner nog ingen som är så sportig som han - ständigt ute och motionerar. HÄR är en bra sida om ni vill följa era vänner i spåren. Du kan följa hur de placerar sig vid kontrollerna och vilken medelhastighet de har :P Jens har i Mångsbodarna redan avancerat från 2449 till 1041.....GO GO!! (Vad lätt det är att sitta hemma och åka Vasaloppet....tihi)

image837

Kommentarer
Postat av: Storm

heja husse!

2008-03-02 @ 10:10:19
Postat av: Anna

Klart vi måste scrappa lite. Har halvbokat nästa helg, för sedan blir det op, och jag vet ju inte ritkigt vad det kommer att innebära.

2008-03-04 @ 10:07:36

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0