Smakar det så kostar det...

Bara för att kompensera lite för den långa tystnaden på bloggen kommer här ett litet inlägg till. Tänkte visa lampan (ja jag vet att det egentligen är en armatur) jag är inne på att köpa till hallen. Skjutdörrsgarderoberna som ska monteras där kommer vara i ek med silverprofiler och därför tyckte jag att den här skulle vara snygg:

image940
Frank från LampGustaf, finns bl a på Mio - kostar där 1 650 kr. (inte helt billig dock)

Tänkte komplettera hallen med någon form av sittpall/bänk samt ett egenhändigt Swedeseträd (ska tillverka det under semestern i sommar tänkte jag). Är lite inne på ett i vitt. Tänkte så fiffigt också att man då kan belysa trädet lite snyggt genom att rikta en av spottarna på det. Smart va?!

image941

Dessa nya idéerna kanske resulterar i att symaskinsbordet i smide får hitta sig en annan plats men det blir nog inga problem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0