Grinchen är julpimpad...

Idag har jag hjälpt min lillasyster a.k.a Grinchen med en ny design på sin blogg. Blev ju givetvis en julinspirerad design även för hennes del även om inte är en tredjedel så jultokig som jag (därav namnet Grinchen). För er som inte vet det så gillar Grinchen inte alls julen och vill helst förstöra allt vad julklappar, julgranar och julpynt heter. År 2000 kom filmen "Grinchen- Julen är stulen" (som baseras på amerikas kanske mest populära barnbok skriven av Dr Seuss) med Jim Carrey i rollen som Grinchen ut.
Men eftersom jag var den som fick ändra designen så fick jag bestämma att det skulle vara lite juligt tema iaf. Givetvis påminner den ju en del om min egen design, för att göra det lätt för mig blev det ju en del klipp och klistra. Resultatet blev iaf fint och ni kan se en liten skärmdump av den här nedan. Självklart ska ni ju gå in på bloggen själva och titta hur det blev och lämna en liten kommentar :)
Klicka på bilden som kommer ni direkt till hennes blogg!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va duktig du e!! Snyggt det blev:)

2008-11-23 @ 12:35:22
Postat av: Grinchen

Jag är helnöjd! :)

2008-11-23 @ 16:55:16
URL: http://emmasjidder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0