Kära tomten...


...jag har verkligen försökt att vara så snäll jag bara kan det här året så en liten julklapp kan jag nog vara värd tycker jag. (hoppas du, Tomten, tycker detsamma). Annars har jag blivit så vuxen så jag även uppskattar all god julmat, allt  gott julgodis och att få tid att umgås och skratta tillsammans med min familj. Japp, supermånga vuxenpoäng på det tror jag!

Men här kommer min önskelista om i fall att Tomten skulle vilja lägga ett paket till mig under granen i år med.

  • En ny hårtork (min gamla smälter när man använder den...tror det är ett dåligt tecken)
  • En Bind-it-all
  • Welcomeskylt (som jag även önskade mig till min födelsedag)
  • En slickepotsked (Spoonula) - lite skadad sedan exjobbet jag vet, det är iaf ett redskap som är en kombination av en slickepott och en sked, huvud i silikon som tål värmen i kastrullerna vilket gör det lätt att både röra om i kastrullerna och grytorna och skrapa runt kanterna.

  • Presentkort på MQ
  • Tvättkorg (tycker den här på Rusta är fin - kostar 349 kr). Fast fick jag drömma skulle jag helst ha en VIPP tvättkorg...(VIPP har så snygga saker så man nästan svimmar -behöver jag ens säga att det är dansk design?! :P )

 

  • Bidrag till en systemkamera
  • Bidrag till en tvättmaskin
  • Handdukstork
  • Rund beige ryamatta till sovrummet (diameter ca 110-120 cm)
  • Mascara
  • Underkläder
  • Nya innetofflor - fårskinnstofflorna jag köpte förra året håller på att falla sönder för de används så flitigt, är alltid frusen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0