Kunde inte...

...hålla mig längre (men tre dagar kunde jag vänta det var väl duktigt *fniss*). Nu är bloggen officiellt julpimpad!


Signaturen ser ut så här

Dessutom har jag ikväll förutom att jag har tvättat och städat även hunnit pimpa min balkong. Ljusslingan har åkt upp! Skulle först bara tända den för att se om alla lampor funkade men det var så fint så jag behöll den tänd. Är så mörkt ute nu ju! Tyvärr är det någon eller några lampor som inte fungerar så en del av slingan är släckt, blir till att köpa nya lampor och leka detektiv för att hitta den/de som kan tänkas vara trasig (förmodligen lite lättare att se i dagsljus)

Kommentarer
Postat av: Grinchen

Julnörd! :p



Men det blev jättebra, precis som alla dina andra designer.. humm, det kändes fel. En design, flera ? Kan ju knappast bli designers... Haha

2008-11-13 @ 23:40:15
URL: http://emmasjidder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0