Snart kommer den...

...min nya juliga bloggdesign. Den är i stort sett klar men jag ska nog suga på karamellen en liten liten stund till. Jag kan redan nu avslöja att den är röd, det finns tomtar och den andas jul :P

Kvällen har jag förutom att ägna åt bloggdesign även ägnat åt att bygga ihop ramen till min tygtavla. Imorgon ska tyget strykas och sättas på tänkte jag. Har varit på en kort promenad med Pollux för det är ganska blåsigt och tråkigt väder här. För er som missat det så har ju faktiskt till och med tak blåst av under dagen precis här i trakten...Med vindstyrkor på över 20 m/s är det kanske vad man kan räkna med...vad vet jag?! Som tur är tycks taket på mitt hus vara något stabilare :P

Ett stycke tak någon?!

Hade inte varit särskilt glad om det varit min bil.

Kommentarer
Postat av: Emma

Oj oj oj.. här var det oxå oväder igår. Blåste riktigt kraftigt å haglade så att det satte igång inbrottslarmet på 5 bilar på parkeringen utanför jobbet...

2008-11-11 @ 17:19:19
URL: http://emmasjidder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0