Tavlan är klar!

Yeah! Kvällens projekt att färdigställa tavlan är avslutat. Tur jag har en ordentlig häftpistol :) Blev riktigt nöjd med resultatet, tror jag fick till mönstret ganska bra (försökte vara så snål som möjligt för att minska spillet så jag kan göra kuddar också....tyget var ju...hmmm... rätt dyrt). Kommer bli super när den kommer upp på väggen ovanför soffan. Men det kommer inte hända ikväll. Ni kan få en liten titt på hur den blev och sen blir det någon miljöbild när den är på plats. Nästa projekt - kuddarna - får vänta till nästa vecka tror jag.

Kommentarer
Postat av: Hanneles jul

Gigoträdstavla, fint.

2008-11-13 @ 11:46:28
URL: http://hannelesjul.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0