Jag vill ha någon...

En 80-tals flashback kommer det här (ja, titta bara på frillan på Martin Gore så förstår ni precis vad jag pratar om). Jag tycker så mycket om den här låten, den väcker så många minnen, både bra och dåliga. Depeche Mode är det iaf med låten Somebody...lyssna på texten....



I want somebody to share
Share the rest of my life
Share my innermost thoughts
Know my intimate details
Someone who'll stand by my side
And give me support
And in return
She'll get my support
She will listen to me
When I want to speak
About the world we live in
And life in general
Though my views may be wrong
They may even be perverted
She'll hear me out
And won't easily be converted
To my way of thinking
In fact she'll often disagree
But at the end of it all
She will understand me
Aaaahhhhh....

I want somebody who cares
For me passionately
With every thought
With every breath
Someone who'll help me see things
In a different light
All the things I detest
I will almost like
I don't want to be tied
To anyone's strings
I'm carefully trying to steer clear of
Those things
But when I'm asleep
I want somebody
Who will put their arms around me
And kiss me tenderly
Though things like this
Make me sick
In a case like this
I'll get away with it
And in a place like this
I'll get away with it
Aaaahhhhh....


Ni har väl inte missat att Depeche Mode besöker Sverige på sin turné Tour of the Universe nästa år. Och man skulle kunna tro att de kommer till Stockholm, Göteborg eller någon annan lite större stad....men inte. Arvikafestivalen is the place to be 3:e juli nästa år. Haha! Tyvärr kan jag inte åka och se dem :(

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej



Vilken fin jaktcocker du har! Jag är själv väldigt sugen på o skaffa mig en jaktcocker, har nu en vanlig cocker men vill ha lite mer och jobba med om man säger så! Var har du skaffat din? Vill kolla runt på olika kennlar och med uppfödare. Jaktcockrarna är ju betydligt ovanligare än devanliga utställningscockrarna..

2008-10-25 @ 15:20:25
URL: http://home.brikks.com/lisaedvardsson/
Postat av: Elin & Tipp

Jadu, det hade inte varit fel va? Att ha någon. ;) Jag trodde att jag hade någon på g... Men nu sa min kompis (som är tillsammans med hans bror) att jag nog inte borde satsa på honom.. Hon sa inte varför, bara att jag borde höra det från honom.. Bådar inte gott va? Jaja, inget att deppa ihop för, tids nog kommer mr right, eller hur?

Ha det underbart!

Kram Elin

2008-10-26 @ 15:13:45
URL: http://www.elinochtipp.5min.se

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0