Dagens foto 090406


Inte ett av de mest smickrande korten på Nova kanske, fångad mitt i en gäspning. Men det symboliserar dagen ganska bra plus att det är ett av de första korten tagna med min underbara nya kamera. Inte så lätt när man inte har så mycket spännande motiv runt omkring sig (orkade inte riktigt gå ut på fotoexpedition när jag kom från jobbet). Vissa har barn de kan fotografera, min djur får ställa upp titt som tätt för det är ju roligt att fotografera levande saker också inte bara döda ting. :P

Inlägget med länkar till andra "dagens foto" bloggare hittar du HÄR

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahaha

2009-04-06 @ 20:42:56
Postat av: Anders

Det var jag som tyckte det var lite skoj...

2009-04-06 @ 20:44:03
Postat av: Syster Yster

Klockrent ju!

2009-04-07 @ 00:15:00
URL: http://emmasjidder.blogg.se/
Postat av: Anna

Kankse var det du som fastnade på första bilden??

TACK det kommer vi verkligen behöva! Fjärilarna i magen börjar göra sig redo;)

Ska bli kul att träffas=)

KRAM

2009-04-07 @ 11:21:41
Postat av: Sonja T

Ja våra djur ska vi absolut inte underskatta - klart dom måste få vara med - så ser mina bildsamlingar ut här hemma iaf - både barnen o djuren får va' med;)

Bilden var som sagt klockren:))



/Sonja

2009-04-07 @ 21:05:56
URL: http://sonjassmttogott.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0