Dagens foto 090416-090419

Livet utan internet är värdelöst. Jag använder ju det till allt från nöjessurfning till receptletning inför middagen, uppslagsverk och nyhetsportal så helgerna i internetskugga känns tuffa och bloggen blir ju naturligtvis lidande :) Men nu kommer iaf en uppdatering av "dagens foto" utmaningen. (Tur att man kan blogga på lunchen på jobbet!)
Igår blev det trots att jag vaknade och var sådär halvt pigg (lite febrig och snorig) lite nyttiga saker genomförda. Hade bestämt mig för att fönsterna skulle putsas under helgen så efter lite kraftsamlande i soffan tog jag tag i uppgiften. Efter lite slit så hade jag sikt ut igen, härligt!
I lördags hade jag bjudit några tjejer från jobbet på lite middagskalas så dagen ägnades åt att promenera med Pollux, städa, inhandla mat och dryck samt duka och piffa lite. Blev en väldigt lyckad kväll med trerätters middag, gott vin och massa snack. Hade till och med energi att diska upp all disk mitt i natten när alla gått hem och det kändes underbart skönt att vakna upp i söndags till ett uppstädat kök. Vad jag längtar efter ett liv med diskmaskin!
Det finns inte mycket som går upp mot lite bollbus inte! Vad jag kommer sakna min lilla goding när jag är långt långt iväg på andra sidan jorden.
Ja, motiv på Pollux kan jag ju inte ta varje dag så ett ovanligt lite ego motiv, ett kort på mig själv, får bli dagens bild den 16 april. Men det är ju inte fy skam, eller hur ;)

Inlägget med länkar till andra "dagens foto" bloggare hittar du HÄR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0