Det går som på räls...

...jobbet alltså! Sitter på X2000 mot Stockholm för sista jobbdagen innan avresan mot Australien. Ganska trött då jag fick lite väl lite sömn i natt pga av att jag var uppe och packade och städade. Men jag ser fram emot dagens möte med designerna till prototypen vi har tillverkat så jag ska försöka hålla mig lite pigg.

Ikväll när jag kommer hem blir det sista touchen på packningen men framförallt är det städning som är kvar. Som vanligt sprack tidsplaneringen lite och jag är inte helt färdig som jag hade hoppats att jag skulle vara. Blev inbjuden på lite kvällsfika igår hos hundvakterna och det var mycket trevligt. Hade fixat med en liten present till dem, en blomma, lite kaffe och ett egentillverkat kort med Pollux på. I all hast glömde jag ju förstås att fotografera det hela så ni får fantisera själva. Glada blev de iaf och det är ju roligt! Dessutom sa de att de gärna fortsätter vara Pollux hundvakter när jag kommer tillbaka vilket känns riktigt bra.


Återkommer med dagens foto uppdatering senare i veckan. Har inte riktigt haft tid att fixa det nu i helgen. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0