Svinga som Sörenstam...

Precis som Pernilla Wiberg satsar nu Annika Sörenstam på en egen smyckeskollektion. Motion heter serien som är designad av Pascal Charmolu. Smyckena är inspirerade av Annikas sving och är handgjorda i Sverige av juveleraren Matz Glinning. Kollektionen föddes som en idé att skapa smycken som matchar Annikas krav på perfektion och elegans med Skandinaviens och golfens rena linjer.
- Jag är väldigt lycklig och stolt över att ha varit med och utveckla designen. Det är ett arbete som är både nytt och spännande för mig, säger Annika Sörenstam.

Annika känns inte som en glamourtjej och smyckena som finns i antingen guld eller silver och med sötvattenspärlor känns som om de representerar henne på ett bra sätt med sin enkla, rena design. Jag hade inte haft något emot att ha äga någon av hennes smycken för jag tycker de är väldigt vackra. Vad tycker du?

Priset är lika exklusivt som kollektionen och ligger på från 5 000 kr upp till 18 000 kr och i kollektionen ingår både manchettknappar, halssmycken, armband, ringar och örhängen.
Smyckena lanserades exklusivt på Sancy.se

Kommentarer
Postat av: Emma

Fint. :)

2009-04-23 @ 20:14:08
URL: http://emmasjidder.blogg.se/
Postat av: Anna

Dom är verkligen jättesnygga. Synd bara på det lite väl saftiga priset;) Snart kommer (kanske) en uppdatering. KRAM

2009-04-24 @ 08:49:05
URL: http://xante.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0