Underbara fredag...

Det är fredag kväll, klockan är efter sju och det är fortfarande ljust ute. Så underbart härligt. Termometern på bilen visade +19 grader när jag körde hem från jobbet idag. Det är fascinerande hur mycket piggare och gladare jag bli så fort det blir lite sol (men det är jag väl inte ensam om gissar jag). Avslutade fredagen med ett styrketräningspass på gymet, skulle egentligen ha tränat igår men det blev inget. Skulle ha haft en kille på besök för att titta på lägenheten, en potentiell hyresgäst, men han dök aldrig upp. Riktigt dålig stil att inte höra av sig måste jag säga! Var ganska skönt att träna på fredagen efter jobbet, en bra start på helgen på något vis. Nu kan jag med gott samvete lägga mig i soffan, dricka ett glas vin och slappa. Om helgen bjuder på fortsatt fint väder kanske det blir en joggingtur också eller iaf långpromenad med Pollux.

Imorgon ska jag iaf åka till Scandinavian Photo i Bankeryd och studera kameror. Sen blir det lunch hos E som jag tränar med. De flyttade till hus i Bankeryd förra helgen så det ska bli skoj att se hur de bor :). Annars har jag så tråkiga planer som att jag ska deklarera någon gång under helgen också, tvätta och kanske till och med putsa fönster. Men framförallt ska jag ta det lugnt och njuta av att våren nog faktiskt har kommit nu. Såg årets första fjäril idag faktiskt, det kändes som ett vårtecken.
Har varit urkass denna veckan på att ta några foton så det får nog bli ett litet glapp i "dagens foto" utmaningen men jag tar nya tag nu i helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0