Dagens foto 091203-091206

Helgen avslutades med en liten titt förbi Varnhem och klosterkyrkan. Emma hade aldrig sett den och eftersom vi nästan var där tog vi en lite detour. Har ju sett den tidigare men den var lika imponerande den här gången också.

Efter dagens historiska inslag körde vi hem och jag bjöd på adventsfika. Bror och L samt L:s lillebror och flickvän tittade även de förbi. Bror och L hade ägnat helgen åt att hjälpa L:s lillebror att flytta till Jönköping så lite fika var de alla värda. Blev faktiskt årets glöggpremiär för mig. Riktigt mumsigt!

En underbar helg tillbringades på Lundsbrunns Kurort utanför Skara. Ett besök kan varmt rekommenderas; trevlig personal, bra behandlingar, bubbelpool, solrum, bastu, relax och god mat. Kan det bli bättre? Nu är jag utvilad och full av energi igen...iaf ett tag :) Kändes extra roligt att kunna bjuda med syster och mor på detta, som en lite kompensation för min frånvaro det senaste halvåret och lite firande av taget körkort och stor bemärkelsedag.

Ja, trots att kameran var med hela helgen så åkte den ju inte fram så mycket tyvärr. Det blir därför ett kort på mig och min kära syster som får representera dagen. Osminkade och fina...min kära Australiensiska solbränna är iaf ett minne blott det kan man ju konstatera iaf. Tycker ni att vi är lika?

Åkte med syster för första gången i helgen sedan hon tagit sitt körkort (vilket inträffade när jag var i Australien). Gick hur bra som helst så det är inget att anmärka på där men hon fällde en rolig kommentar som fick mig att tänka tillbaka på hur det var att vara ny bakom ratten. Mamma frågade henne om hon ville ha en banan och svaret blev: "Nej tack, jag kör!". Rolig du, Emma!


Inlägget med länkar till andra "dagens foto" bloggare hittar du HÄR

Kommentarer
Postat av: Systret

Haha. Men! Jag vill ju vara fokuserad. :)

2009-12-15 @ 10:40:36
URL: http://emmasjidder.blogg.se/
Postat av: Systret

Glömde nästan. Tack igen för den supertrevliga helgen! Vill gärna ha korten du tog me. :)

2009-12-15 @ 10:41:39
URL: http://emmasjidder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0