Dagens foto 090204

Kvällen efter jobb har ägnats åt att lyfta lite lättare saker än många andra på Friskis och Svettis (vad töntig man känner sig när man kör bänkpress med 7,5 kg på stången när grannen kör 30 kg....på varje sida! Haha). Jag och E beslutade oss iaf för att det var helt ok för vi var tjejer och vi ska bara sikta på att höja våra egna mål så får andra skratta åt oss om de vill.

Efter det blev det dusch och massa telefontid. Började beta av listan på personer jag bör ringa och småprata med. Det är inte för att jag inte vill prata med dem som jag inte ringer, men det blir bara inte av för att jag är för trött eller liknande.  Men jag har ju lovat mig själv att jag ska bli bättre på att höra av mig till familj och vänner så sagt och gjort lyfte jag telefonen och gjorde slag i saken! Nu behöver både telefonen och jag ladda batterierna så nu är det sovdags!

Övriga "dagens foto" bloggare är numera lagda i ett enda inlägg. Listan började bli ganska lång så på det viset slipper jag klipp och klistra i varje inlägg oh håller endast det inlägget uppdaterat. Inlägget med länkarna hittar du HÄR.

Kommentarer
Postat av: .:Sabina:.

Känner igen det där med att kontakten via telefon blir mindre och mindre vanlig. Dem jag inte kan maila eller prata med via msn får jag verkligen lägga manken till att komma ihåg att höra av mig till!



Du har verkligen många fina foton!

2009-02-07 @ 16:43:41
URL: http://365foton2009.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0