Dagens foto 090215

Dagen bjuder på underbart väder, solsken och gnistrande snö. Var -5 grader när jag begav mig ut på långpromenad med Pollux. Tog oss en lite runda ner mot Vättern och gick vid Vätterstranden...mysigt. Blev en bra promenad och vi var ute i 1h och 40 min. Härligt när man inte behöver passa tider. Nu blir det en lugn eftermiddag innan jag ska träna med E. Ska ge spinning en andra chans. Sist jag provade gillade jag det inte men vem vet, det kanske har ändrats :P

Inlägget med länkar till andra "dagens foto" bloggare hittar du HÄR

Kommentarer
Postat av: Elin & Tipp

Vilken häftig bild :)

2009-02-15 @ 13:31:56
URL: http://elinochtipp.5min.se
Postat av: Magnus

Snyggt foto!

2009-02-15 @ 17:10:42
Postat av: Systret

Snyggt foto. :) Har oxå varit på långpromendad idag. Riktigt härligt. :)



Personligen AVSKYR jag spinningen. Kan iof ha att göra med att jag inte ens tycker om att cykla i vanliga fall... :)

2009-02-15 @ 17:50:11
URL: http://emmasjidder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0