Dagens foto 090218

I'm driving home in my car....I dag var det det en Boråsdag vilket innebar att jag började morgonen med att köra de 9 milen dit. Jag reflekterade över hur fruktansvärt skönt det var att det faktiskt inte var kolsvart ute som det varit under en allt för lång period. Det var väldigt mycket lättare att köra när det var lite ljusare och vägen dessutom var torr.

Lyckades dock sitta kvar några minuter för länge på kontoret i Borås nu i eftermiddag vilket resulterade att jag hamnade mitt i eftermiddagsrusningen (japp Borås har en sådan) och det tog mig 25 min att ta mig ut ur stan. Suck! Men resten av resan hem gick bra och jag anlände, om än något senare än vanligt, välbehållen hemma. Kvällen blir väldigt lugn känner jag. Hade planer på att eventuellt gå iväg och träna men jag la ner dem. Satsar på en tidig kväll i säng istället. Glamoröst livet är som yrkesarbetande. :P

P.S Det var inte alls så farligt som det kanske ser ut. Tittade fram på vägen hela tiden och råkade bara lyckas knäppa en ok bild utan att ägna det någon vidare uppmärksamhet. Full koll framåt alltså och en stadig hand på ratten...så no worries!

Inlägget med länkar till andra "dagens foto" bloggare hittar du HÄR

Kommentarer
Postat av: Syster Yster

Vad farligt det känns att du sitter å tar kort samtidigt som du kör... :P



Fast jag gillar bilden. :)

2009-02-18 @ 21:19:48
URL: http://emmasjidder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0