Dagens foto 090219-090222

Idag bjöd dagen på grillning ute i Mölnlycke. Trots plusgrader och tö blev det en härlig promenad på isen i underbart soligt väder.  Pollux visade Anders och Lindas kompisars hund Chili var skåpet skulle stå. Man ska inte vara så kaxig när man är så liten hälsar Pollux. :)
När man suttit still ett tag är en kopp rykande varm choklad inte alls dumt det heller.
Inte bara jag utan även Pollux fick en dos av glamour och schlager i lördags. Glasögonen uppskattades väl inte riktigt av någon, allra minst Pollux men snäll som han är så finner han sig i det mesta. Till och med att ställa upp på mattes galna fotoupptåg.
När ena traineekompisen befinner sig i Kina och den andra i Åhus tre dagar i veckan kan det lätt bli lite tomt och öde i vårt kala kontor utan fönster.

Inlägget med länkar till andra "dagens foto" bloggare hittar du HÄR

Kommentarer
Postat av: Sonja T

Muggen med varm choklad var ju spökligt spooky:)) Härlig effekt!

Lilla vovven i "babbsan-brillor" var oxå en given 10-poängare asg

Kul o se...



Kram Sonja

2009-02-22 @ 20:54:49
URL: http://sonja-365foton.blogspot.com/
Postat av: Syster Yster

Stackars Pollux. Han är ju ingen shlagerhund... Fast det klart... Den rosa västen kanske motsäger den teorin.. Vet ju tom att det finns bildbevis på det oxå! ;)



Verkar som om ni har haft en bra helg. Härliga foton!

2009-02-23 @ 00:55:25
URL: http://emmasjidder.blogg.se/
Postat av: Articcisters

Hej!

Det var så länge sedan jag var ute på bloggrunda och nu tänker jag ta tag i detta igen.

Jag behöver vila ögonen lite på färg och form så jag hoppade in hos dig en stund.





Jag bara gillar den med fotstegen - HÄRLIGT.



Lisbet

2009-02-23 @ 10:18:53
URL: http://articsisters.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0