Sjätte bilden...

Hittade en utmaning på nätet, eftersom ingen utmanat mig ännu så tänkte jag att jag skulle först utmana mig själv och sedan skicka utmaningen vidare, för den var rätt skojig :)

Så här gör du:
* Gå in i mappen Mina bilder (eller den mappen där du har dina bilder)
* Gå till den sjätte mappen och välj sedan den sjätte bilden i den aktuella mappen
* Släng upp bilden på bloggen och skriv något om den
* Utmana sex andra personer och länka till dem, samt tala om för dem att de är utmanade

Här är min bild:

Bilden är tagen i Luleå i mars 2005 precis innan jag och mina kära korridorskompisar (några med på bilden) ger oss av på en mini roadtrip till ishotellet i Jukkasjärvi. En supermysig resa med övernattning i Kiruna. Those were the good old days! Vilka minnen den väcker. Underbart med så härliga kompisar! Det roliga är att vi trots att vi alla (snart iaf) flyttat från Luleå och spridit oss över landet fortfarande ser till att ha våra återträffar iaf 1-2 gånger per år. En ny planeras faktiskt just i dessa dagar in för en helg i mars, denna gång i huvudstaden. Det ser jag fram emot!

Med det sagt så väljer jag att utmana: Anna & Xanté, SysterYster, Mia/Winyans egohörna, Anna K/min kamera, Anna/novasmamma & ScrapJo

Kommentarer
Postat av: Anna på Annas Scrapbooking!

På G;-)

2009-02-04 @ 22:43:56
URL: http://minkamera.blogg.se/
Postat av: Sonja T

Har antagit den redan... och måste säga att det är en av dom mest givande utmaningar jag fått på länge, för resultatet blir så spontant o oväntat:)



//Sonja

2009-02-05 @ 17:31:10
URL: http://sonja-365foton.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0