Vardagslyx...

Kanske bara jag som är en sådan rookie på det här med att åka 1:a klass men som en glad överraskning ingår inte bara internet i biljettpriset utan även fri tillgång till kaffe, te, frukt och även dagstidning att läsa. Det måste jag erkänna känns som vardagslyx :P

Sen kan man ju diskutera SJ:s prissättning för enda anledningen till att jag just nu befinner mig på ett tåg till Stockholm, resande i 1:a klass är att den biljetten faktiskt var, hör och häpna, BILLIGARE än att resa 2:a klass. Men på vägen hem är jag bland de vanliga dödliga igen och reser 2:a klass precis som jag brukar. :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Visst kan man väl få unna sig lite vardagslyx ibland. Är det dessutom t.o.m billigare så varför avstå?

Kramar Det är välförtjänt lyx.

2009-02-14 @ 10:14:27
Postat av: Syster Yster

Sånna fynd och lyxigheter kan man leva gott på. ;)

2009-02-14 @ 12:17:42
URL: http://emmasjidder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0