Dagens foto 090108

Efter 9 månaders väntan och lite strul med tillträde här i slutet kunde jag idag äntligen parkera min bil (eller ja, tekniskt sett mammas bil) i garaget. Ingen mer morgon där jag stressad tvingas stå ute i kylan och skrapa bilrutor. Underbart, nu kan jag istället stressad springa ner i garaget! Nästan så det pirrade lite i magen när jag stolt drog fram min 'tag' (elektronisk grunka som används istället för nyckel) och gled in genom garageporten :). Inte så händelserikt liv om hon tycker det är spännande tänker ni och ja det har ni nog rätt i. Men å andra sidan, hur spännande kan en regnig, mörk januaritorsdag vara? Till och med skärpa på det här kortet, det artar sig :P

Så där har ni den, dagens bild på dagens stora händelse (om man möblerar om siffrorna i mitt platsnummer så blir det till och med dagens datum...it was meant to be!)

Andra "dagens foto" fotografer:
Webmosterhelene ~ Anna & Xanté ~ Blommig ~ Ulrica ~ Åsa/Badanka ~ Sockergrynet ~ Monkan ~ Copyrightmaria ~ Maria/3 kärlekar ~ Livet hos oss ~ Jane/citrontimjan~ Karin/Scrappa.nu~ ScrapJo ~ Anna/minkamera ~ Pernilla ~ Jessica ~ Mia/Winyans egohörna ~ Lenalandis ~ Sabina ~ Snöstjärna

(Är du inte med i min lista men deltar i utmaningen och vill att jag ska länka till dig så får du skriva en kommentar så lägger jag till dig. Givetvis får du hemskt gärna länka tillbaka till mig.)

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Nice med garage. :)

2009-01-08 @ 21:10:40
URL: http://emmasjidder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0