Dagens foto 090114

Jag känner att jag blir lite enformig med mina foton men det här är precis vad min dag har bjudit på. En heldag med utbildning i praktisk arbetsrätt, som sagt ingen lätt puck direkt och absolut inget man lär sig på en dag. Men vi har pratat regler och avtal och fått en massa matnyttigt material. Själv var jag väldigt dåligt insatt i frågan förut men känner mig lite mer upplyst efter dagens genomgång. Kan väl bara konstatera att det är väldigt lite som är självklart när det gäller sådana här frågor.

Imorgon blir det vanlig arbetsdag, har en hel del att göra i och med att jag inte jobbat vanligt på tre dagar nu men det är bara kul. Får se om jag känner samma sak när det blir helg och jag är helt färdig :P Har min tilltro till att det ska bli lite finare väder i helgen så jag kan gå ut och fotografera lite. Och förhoppningsvis blogga lite vanligt också framöver inte bara fylla bloggen med "dagens foto" inlägg även om det också är trevligt.  Nu bjuder kvällen på lite avkoppling.

Andra "dagens foto" fotografer:
Webmosterhelene ~ Anna & Xanté ~ Blommig ~ Ulrica ~ Åsa/Badanka ~ Sockergrynet ~ Monkan ~ Copyrightmaria ~ Maria/3 kärlekar ~ Livet hos oss ~ Jane/citrontimjan~ Karin/Scrappa.nu~ ScrapJo ~ Anna/minkamera ~ Pernilla ~ Jessica ~ Mia/Winyans egohörna ~ Lenalandis ~ Sabina ~ Snöstjärna ~ Maria/Mariasdagbok ~Millan ~ Åsa ~ Tezzan

(Är du inte med i min lista men deltar i utmaningen och vill att jag ska länka till dig så får du skriva en kommentar så lägger jag till dig. Givetvis får du hemskt gärna länka tillbaka till mig.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0