Dagens foto 090119

Första trevande maskinen snurrar faktiskt precis just nu. Håller tummarna att allt ska funka som det ska. Maskinen har trots allt stått oanvänd på en vind i 3 år men än så länge verkar det fungera som det ska. Fast med min tur så vet man ju aldrig :P

Andra "dagens foto" fotografer:
Webmosterhelene ~ Anna & Xanté ~ Blommig ~ Ulrica ~ Åsa/Badanka ~ Sockergrynet ~ Monkan ~ Copyrightmaria ~ Maria/3 kärlekar ~ Livet hos oss ~ Jane/citrontimjan~ Karin/Scrappa.nu~ ScrapJo ~ Anna/minkamera ~ Pernilla ~ Jessica ~ Mia/Winyans egohörna ~ Lenalandis ~ Sabina ~ Snöstjärna ~ Maria/Mariasdagbok ~Millan ~ Åsa ~ Tezzan ~ Kristin

(Är du inte med i min lista men deltar i utmaningen och vill att jag ska länka till dig så får du skriva en kommentar så lägger jag till dig. Givetvis får du hemskt gärna länka tillbaka till mig.)

Kommentarer
Postat av: Syster Yster

Hoppas det har gått bra. Förväntar mig en "tvätt-rapport" sen. :)

2009-01-19 @ 21:27:49
URL: http://emmasjidder.blogg.se/
Postat av: mamma

Jo, jag tänkte bara säga att jag håller tummarna och hoppas att det gick bra.

Kram

2009-01-19 @ 21:54:53
Postat av: Maria

Hoppas den snurrar på!



Kram

2009-01-19 @ 21:58:29
URL: http://coyrightmaria.se

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0