Dagens foto 090120

Dagens bild är ganska oinspirerande, förlåt. Är ganska trött och seg och det har varit en sån där dag med fullt ös hela tiden. Förutom då det blev strömavbrott en timme på jobbet och belysning, datorer och allt bara dog. Någon hade skadat en elcentral. Vad beroende man är av datorn säger jag bara. Vi tjänstemän for runt lite som myror i en myrstack och visste inte riktigt vad vi skulle ta oss för.

Sedan toppades dagen med en vattenläcka pga snö som smälte på taket och så en vaccination på det (inför Australienresan). Mellan dessa spännande events så jobbade jag flitigt och när jag väl kom hem och satte mig i soffan efter hundpromenad så kände jag att jag är trött! Blir en tidig kväll ikväll, mycket som ska hinnas med på jobbet imorgon också så det gäller att vara på alerten!

Kan även meddela att tvättandet gick som en dans igår. Inga haverier utan bara ren väldoftande tvätt som hänger på tork i badrummet.

Andra "dagens foto" fotografer:
Webmosterhelene ~ Anna & Xanté ~ Blommig ~ Ulrica ~ Åsa/Badanka ~ Sockergrynet ~ Monkan ~ Copyrightmaria ~ Maria/3 kärlekar ~ Livet hos oss ~ Jane/citrontimjan~ Karin/Scrappa.nu~ ScrapJo ~ Anna/minkamera ~ Pernilla ~ Jessica ~ Mia/Winyans egohörna ~ Lenalandis ~ Sabina ~ Snöstjärna ~ Maria/Mariasdagbok ~Millan ~ Åsa ~ Tezzan ~ Kristin

(Är du inte med i min lista men deltar i utmaningen och vill att jag ska länka till dig så får du skriva en kommentar så lägger jag till dig. Givetvis får du hemskt gärna länka tillbaka till mig.)

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Vad bra att tvättmaskinen funkade. :)

Verkar ju inte som du haft en så spännande dag annars...

2009-01-20 @ 19:50:31
URL: http://emmasjidder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)


Har du en egen blogg/hemsida?:


Vad har du på hjärtat?:


Trackback
RSS 2.0